Psaní mě/mně ve slově (těžké)
- Cvičení: Rozhodovačka
- Zadání: 102
- Typicky zabere: 6 min
Předchůdci
Psaní mě/mně ve slově
Rozhodovačka: středníPodobné
Psaní mě/mně ve slově
Rozhodovačka: středníMě/mně (zájmeno já)
Rozhodovačka: středníPsaní ě: mix
Rozhodovačka: středníPsaní mě/mně ve slově
StřílečkaPsaní ě: mix
StřílečkaPsaní mě/mně
Diktáty: středníMě/mně (zájmeno já)
Rozřazovačka: středníPsaní bě/bje
Diktáty: lehkéPsaní ě: mix
RobotiPsaní ě: mix
Krok po kroku: středníNásledníci
Náhledy
Předchůdci
Podobné
Psaní ě: mix
„Špenát neměl v oblib(ě/je).“Jaký je 1. pád jednotného čísla slova „oblib(ě/je)“?oblibjaoblibaObsahuje poslední slabika písmeno „j“?anoneJak tedy bude vypadat správný zápis spojení „Špenát neměl v oblib(ě/je).“?„Špenát neměl v oblibě.“„Špenát neměl v oblibje.“Mě/mně (zájmeno já)
mězvolili _ starostouMáš _ rád?kromě _ranili jste _to _ nezajímá
Psaní ě: mix
konec m_síce
ěněPsaní ě: mix
Zapom_l na to.
něěPsaní bě/bje
Svatba
Na svatb Petra a Alžb ty se seb hla hrozná událost. B da! B hem novomanželského polibku a láskyplného ob tí se nevěstě ztratil prstýnek. Měla ho na sob sotva pár sekund a najednou chyb l. B tka b snila, každý z hostů dával hrab cí rady, ale nikdo prstýnek neob vil. Až fotografa napadlo, že má přeci celý průb h obřadu nafocený svým ob ktivem. Zatímco se probíral záb ry, ostatní ob dvali. Každý si ob dnal několik nab raček vývaru, kachnu pečenou v troub a na závěr přišla řada na svatební dort. Přesně ve chvíli, kdy přib hl fotograf s vyřešenou záhadou, začal jeden z hostů hrub kašlat. Po nějaké dob vyplivl prstýnek, který zapadl do šlehačky b lostného dortu.
Psaní mě/mně ve slově
na strom_
ěněNerozum_l jsem mu. |
Odm_řil kapalinu. |
Chovej se rozum_! |
střídm_jší |
Pam_ť mu už nesloužila. |
směšná odm_na |
Rozuměl pom_rně dobře. |
Slyšel hřm_ní. |
Mě/mně (zájmeno já)
povídali si o m_
něěPsaní mě/mně
Strašidla
Na starém hradě u sta Kro říž od nepa ti žijí duchové. V zi , tedy v sících, kdy v pote lých místnostech nechodí osa lí turisté, ožívá tato pa tihodnost taje strašidelnou atmosférou. V trůnním sále vyučuje zapo tlivý bezhlavý rytíř ze pis. Té ř všechny mladé duchy výklad ohro baví. Tedy kro Bartolo je. Ten si upří přeje být už pryč ze školy, být za stnaný ve dvous nném provozu na nějaké pořádné pevnosti a dostávat každý síc od nu do svého šce. Extré strašit při síci a pro ňovat oně lé turisty v kkýše. Svými triky krkolo děsit kastelány, dokud jim nepovolí močový chýř. Ačkoli Bartolo j ve školních hodinách jen tak nepříto sedí, jeho učitelé žijí v do ní, že poslouchá výklad. Inu, každý duch by se l u t tvářit naprosto duchapříto .