Psaní ě: mix (střední)
- Cvičení: Rozhodovačka
- Zadání: 158
- Typicky zabere: 4 min
Předchůdci
Psaní ě: mix
Rozhodovačka: lehkéPodobné
Psaní ě: mix
Rozhodovačka: lehkéPsaní mě/mně ve slově
Rozhodovačka: těžkéMě/mně (zájmeno já)
Rozhodovačka: středníPsaní mě/mně ve slově
StřílečkaPsaní ě: mix
StřílečkaPsaní mě/mně
Diktáty: středníNásledníci
Psaní mě/mně
Diktáty: středníPsaní ě: mix
Krok po kroku: středníNáhledy
Předchůdci
Podobné
Psaní mě/mně ve slově
Slyšel hřm_ní.
něěMě/mně (zájmeno já)
Kromě m_ tam nikdo nebyl.
něěnejextrém_jší sporty |
rozm_lnit |
zatem_ní oken |
podvědom_ |
Psaní mě/mně
Strašidla
Na starém hradě u sta Kro říž od nepa ti žijí duchové. V zi , tedy v sících, kdy v pote lých místnostech nechodí osa lí turisté, ožívá tato pa tihodnost taje strašidelnou atmosférou. V trůnním sále vyučuje zapo tlivý bezhlavý rytíř ze pis. Té ř všechny mladé duchy výklad ohro baví. Tedy kro Bartolo je. Ten si upří přeje být už pryč ze školy, být za stnaný ve dvous nném provozu na nějaké pořádné pevnosti a dostávat každý síc od nu do svého šce. Extré strašit při síci a pro ňovat oně lé turisty v kkýše. Svými triky krkolo děsit kastelány, dokud jim nepovolí močový chýř. Ačkoli Bartolo j ve školních hodinách jen tak nepříto sedí, jeho učitelé žijí v do ní, že poslouchá výklad. Inu, každý duch by se l u t tvářit naprosto duchapříto .
Psaní ě: mix
Právní sub_kt je nositel práv a povinností.
jeěnevšiml si m_ |
neplatná sm_nka |
Následníci
Psaní mě/mně
Strašidla
Na starém hradě u sta Kro říž od nepa ti žijí duchové. V zi , tedy v sících, kdy v pote lých místnostech nechodí osa lí turisté, ožívá tato pa tihodnost taje strašidelnou atmosférou. V trůnním sále vyučuje zapo tlivý bezhlavý rytíř ze pis. Té ř všechny mladé duchy výklad ohro baví. Tedy kro Bartolo je. Ten si upří přeje být už pryč ze školy, být za stnaný ve dvous nném provozu na nějaké pořádné pevnosti a dostávat každý síc od nu do svého šce. Extré strašit při síci a pro ňovat oně lé turisty v kkýše. Svými triky krkolo děsit kastelány, dokud jim nepovolí močový chýř. Ačkoli Bartolo j ve školních hodinách jen tak nepříto sedí, jeho učitelé žijí v do ní, že poslouchá výklad. Inu, každý duch by se l u t tvářit naprosto duchapříto .
Psaní ě: mix
„Jen si toho všim(ě/ně)te!“Jaký slovní druh je „všim(ě/ně)te“?slovesopodstatné jménoPomůžeme si jiným tvarem toho slovesa: všimni si, všimnout si. Následuje po „m“ písmeno „n“?neanoJak tedy bude vypadat správný zápis věty?„Jen si toho všimněte!“„Jen si toho všiměte!“
Psaní mě/mně
Strašidla
Na starém hradě u sta Kro říž od nepa ti žijí duchové. V zi , tedy v sících, kdy v pote lých místnostech nechodí osa lí turisté, ožívá tato pa tihodnost taje strašidelnou atmosférou. V trůnním sále vyučuje zapo tlivý bezhlavý rytíř ze pis. Té ř všechny mladé duchy výklad ohro baví. Tedy kro Bartolo je. Ten si upří přeje být už pryč ze školy, být za stnaný ve dvous nném provozu na nějaké pořádné pevnosti a dostávat každý síc od nu do svého šce. Extré strašit při síci a pro ňovat oně lé turisty v kkýše. Svými triky krkolo děsit kastelány, dokud jim nepovolí močový chýř. Ačkoli Bartolo j ve školních hodinách jen tak nepříto sedí, jeho učitelé žijí v do ní, že poslouchá výklad. Inu, každý duch by se l u t tvářit naprosto duchapříto .
Psaní ě: mix
„Jen si toho všim(ě/ně)te!“Jaký slovní druh je „všim(ě/ně)te“?slovesopodstatné jménoPomůžeme si jiným tvarem toho slovesa: všimni si, všimnout si. Následuje po „m“ písmeno „n“?neanoJak tedy bude vypadat správný zápis věty?„Jen si toho všimněte!“„Jen si toho všiměte!“