Pexeso – 1. třída (1. ročník)
Naše úloha není úplně stejná jako klasické pexeso, ale sdílí s ní základní prvek: hledání dvojic. U nás nejsou kartičky skryté, úkolem je pouze odhalit, které dvojice patří k sobě. Odkrývejte správně a odhalíte pěkný obrázek!

Vybrána třída: 1. třída (široký výběr)
Slova a jejich význam

Oblečení (lehké)
47 Zadání
Typicky zabere: 3 min
Ukázka




Školní a kancelářské pomůcky (lehké)
38 Zadání
Typicky zabere: 3 min
Ukázka




Kuchyňské potřeby (lehké)
47 Zadání
Typicky zabere: 3 min
Ukázka




Dopravní prostředky (lehké)
33 Zadání
Typicky zabere: 3 min
Ukázka



Čtení

Abeceda: malá a velká písmena (lehké)
14 Zadání
Typicky zabere: 3 min
Ukázka
zvs
Velká písmena na začátku slov (lehké)
27 Zadání
Typicky zabere: 3 min
Ukázka




Malá písmena na začátku slov (lehké)
27 Zadání
Typicky zabere: 3 min
Ukázka




Čtení slov: velká písmena (lehké)
35 Zadání
Typicky zabere: 3 min
Ukázka




Čtení slov: velká písmena (střední)
48 Zadání
Typicky zabere: 3 min
Ukázka




Čtení slov: velká písmena (těžké)
30 Zadání
Typicky zabere: 2 min
Ukázka




Čtení slov: malá písmena (lehké)
35 Zadání
Typicky zabere: 3 min
Ukázka




Čtení slov: malá písmena (střední)
48 Zadání
Typicky zabere: 3 min
Ukázka




Čtení slov: malá písmena (těžké)
30 Zadání
Typicky zabere: 3 min
Ukázka



Čeština jako druhý jazyk

Abeceda: malá a velká písmena (lehké)
14 Zadání
Typicky zabere: 3 min
Ukázka
zvs
Oblečení (lehké)
47 Zadání
Typicky zabere: 3 min
Ukázka




Školní a kancelářské pomůcky (lehké)
38 Zadání
Typicky zabere: 3 min
Ukázka




Kuchyňské potřeby (lehké)
47 Zadání
Typicky zabere: 3 min
Ukázka




Dopravní prostředky (lehké)
33 Zadání
Typicky zabere: 3 min
Ukázka



Ukázky
Malá písmena na začátku slov
![]() | k | ![]() | š |
ř | ![]() | i | ![]() |
![]() | j | ![]() | s |
p | ![]() | o | ![]() |
Čtení slov: malá písmena
![]() | kleště | ![]() | kbelík |
jeřáb | ![]() | konev | ![]() |
![]() | čepice | ![]() | tukan |
brýle | ![]() | žirafa | ![]() |
Abeceda: malá a velká písmena
Y | r | V |
y | A | s |
J | j | R |
v | S | a |